Els Llops. De gran vull ser…

Tania: mestra, per ensenyar els nens perquè així aprenguin més coses

Noa: policia, per parar cotxes i deixar passar la gent

Natalia: grangera, perquè m’agraden molt els animals

Aitana: grangera , perquè pots acariciar els animals

Roc: policia,per atrapar lladres

David: mecànic, perquè m’agrada arreglar cotxes

Alex s.:bomber per apagar focs

Sira: metgessa, perquè curen les persones

Iker: conductor d’autobús, per anar amb autobús i amb gent

Erik:bomber,  per poder anar a apagar focs

Mireia: metgessa, per curar els nens

Martina: policia, per parar els cotxes

Marc: músic, perquè m’agrada molt la guitarra

Àlex v. : obrer amb excavadora, perquè m’agraden les excavadores i fer forats al terra.

Hugo: metge, perquè curen els pacients

Míriam: metgessa, perquè m’agrada cuidar a gent

Albert: policia, per atrapar lladres i persones que fan coses malament

Anouar: policia, perquè tenen pistola

Dani:forner,  per a fer el pa

María: policia, per parar cotxes i vagin bé pel carrer

Daniela: metgessa, per cuidar molt els nens

Marta: metgessa, perquè m’agrada curar els nens

Isaac: actor, perquè m’agrada molt el teatre

Aina: mecànic, perquè m’agrada arreglar cotxes

Txell: metgessa, per curar als nens i nenes

P4B. De gran vull ser…
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en 2012-13, Famós, P4. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

